Tubazenginnn Deletedmom93428 Deletedmom93428 doldur meyhaneci bir bardak sek süt içeyim bunun şerefine😂😂😂
SevimnurBaaran Cgdeem7 benim gece 3te suyum gelmişti sabah 5te hastaneye gittim yatışım yapıldı. Sabah saat 8e kadar kendi sancımı çektim açılma olmayınca suni sancı verdiler öğlen 12.00de oğlumu kucağıma almıştım
Slm-slm Cgdeem7 sağlıkla kucagınıza alın inşallah. Ben de 38+3 oldum. Dr dün çok az açılman var dedi. Ikı gün dr şehir dısında. O gelene kadar doğurmak istemiyrm:(