limonluukekk 13 haftaligiz kasigimda surekli kramp şeklinde agrim var. kötü bişey olmaz insallah daha gecen hafta yaptirdim idrarim temiz cikti. yeni enfeksiyon mu oldum yoksa bebiş buyumeye başladigi icin mi bu agri. başna gelen oldumu