GlsmAksakal ağustos 20 si benim doğum sezeryan 33+3 üm çok ağırlaştım artık çatı ağrımdan yürüyemiyorum oğlum var 15 aylık indir kaldır belkide o yoruyor beni😐hele şu sıcaklar bitirdi beni hayırlısıyla son 1 ayım geçseydi karnım çok büyük o ayrı bi vaka zaten Allah yardımcımız olsun yavrularımız sağ salim vaktinde gelsin katlancaz napalım😶