Mercimegim4 ben de 24+1im benim de arada oluyo ama öyle aşırı, şiddetli ağrılar değil bugün kontrolüm vardı doktora sordum bebeğin duruş pozisyonundan kaynaklı olabilir dedi herşey yolunda bir sıkıntı yok çünkü dedi. Bebeğimin poposu tam kasık bölgemdeydi bu sepeptendir dedi doktorum. Ama bence sizde bir doktora gidin derim umarım herşey yolundadır.