Evet kızlar bende doğurdum😌😌😌🫂direkt anlatayım. 38+2ydim ve bugün kontrolum vardı. Bebeğim makat gelişti dönmrmişti. Bugün artık karar vericektik doktorla. Neyse hareketli bir gün geçirdim rutin işler vs 😌uyuyamadım ama birtürlü derkennnn gece 4de suyum geldi aniden ama ne su anam😬kalktım direkt geliyor musluktan akarcasına halı yer yatak heryer sırılsıklam. Hastaneye geldik direkt. Doğumhaneye çıktım. Veee başlıyoruzz😖çatala çıktım ebe muayene ettti nst ye bağlandım hala suyum geliyor ebe muayene ettikten sonra nişanımda geldi sanırım kanla karışık bişeyler vardı altta🥺🙄depent giymiştim. Kesinlikle alın kızlar hayat kurtarıcı👌🏻neyse nst de sancı yook açılma yok bebek ters🙄5den 9a kadar bekledim doktorumu. Tabi doktor gelene kadar bi 4 5 ebe daha ellediler beni sağolsunlar😄😄doktorum geldi ultrasonla baktı benim sıpaa hala ters… bu arada sancım da vardı. Sabah 6da başladı sancım bi 4 5 saat çektim ama ne sancı🥺 benden sonra 3 4 gebe daha geldi doğumhaneye anamm hepsi biyerde bağırıyor birisinin açıklık 9 cm kadın ağlıyor beni sezeryana alın vazgeçtim doğurmuyorum diğeri bi yerde bağırıyo benide bi ağlama tuttu kimsemde yok bi eşim var oda dışarıda bekliyor sancı bi yandan vuruyor doktorum doğum yaptırıyor onu bekliyorum🥺🥺bi yandan gebelere üzülüyorum bi yandann kendime 😄neyse beni giydirdiler indim aşağı. Çok pozitif doğum ekibi vardı👌rahatlattılar bol bol muhabbet ettik. Anestesi doktoru geldi belden vurdu iğneyi hoppp ayaklarım ısınmaya başladı. Sonta taktılar hiç hissetmedim zaten. İğnede hafif yanma yaptı asla acı yok. Doktorum geldi 5 dk sürdü sanırım hopp benim sıpa cırtlak sesiyle🥺🥺😄götürdüler onu benide bi 10 dk da falan bitirdiler sanırım dikiş vs. Titreme aldı beni sadece onun dışında bişey olmadı. Şuan yürüyüşümü de yaptım çok rahat kalkıp yatıyorum hafif bi sızı var sadece kızlar korkmayın yani bebişi görünce herşey bitiyor🥰🥰🥰🥲bu arada 37 de 3 kilo dedi doktor ama bebeğim 38+2 de 2500 doğdu şaşırdık baya ben 3200 falann olur diyordum. Olsun sağlığımız yerinde🥰sütüm geldi hemen emzirdim bu arada☺çook uzun oldu sanırım işte böyle bende doğurdum darısı sizlere😚😚