7+5 de kanamam oldu acile gittik doktor progestron verdi sabah akşam kullanıyorum. Bugün 9 hafta olduk dün kontrole gittim kalp atışları gayet güzel ama kese dışında ufak bi kanama var 1 ay daha kullan dedi. Lekelenmem kullandıktan bir gün sonra da durdu. Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻