Nayhan Selam güzel anneler, kayınvalidem hediye olarak ana kucağını alacak. Ben bu iki ana kucağı arasında kaldım. Kullananlar yorum yapabilir mi? İkisi aynı fiyata sahip. Ve farklı özellikleri mevcut. Hangisi daha iyi ve kullanışlı sizce
Cicilibicili Nayhan benimki serinaydı çok memnun kaldım ben. Sansa 4 moms gibi salınım yapıyor. Ama serina büyüdüğünde de salıncak gibi binebiliyor kızım çok seviyordu
Aslhn12 Nayhan bizimki de işte ordan burdan getirdiği kırık beşiği hediye etmeye çalışsın :DD yani biraz araştırdım ikisinin de görünüşü hemen hemen aynı.
Bir_abla Nayhan ben sansa kullandım farklarına bakın hangisii sixe uyguns onu alın ama şöyle bir şey var ki serina daha düz sansanın içi oyuk o yüzden serina atıyorum 4 aydan sonra bebek sığmıyosa sansa da bu 6 ay bence serina dah avantajlı
Fatmasuyenal Nayhan sansa tırt tırt die ses çıkarıyor sallanırken ve bazı bebekler bu sesi sevmıyor uyuyamıyor benm arkdasm aldı pişman oldu bn serina aldım gayet kullanışlı ses filanda çıkarmıyor sansa sadece iler geri yapıyor serina sallıyor direk
leylasmomm Ben güvenlik açısından sansayı tercih ettim 😊 serina puseti yukardan hareket ettirdiği için güvenli gelmedi olur da bebeği taşımaz bişey olur düşer Allah korusun🙏 sansa alttan sabit olduğu için düşmez diye düşündüm kendimce yine de siz bilirsiniz😊
Nayhan Bir_abla sansa için 90 derece dik pozisyona gelip anne kucağında hissetmesini sağlar yazmışlar. Bu özellik kullanışlı bir özellik mi? Serinanında çift yönlü sallanması hoşuma gitti.
Bir_abla Nayhan sansa da her yöne sallanıyor canım çünkü üstteki ana kucağı dört yönde de takılabiliyor bu sayede serinanın aynısı gibi sallanıyor extra değişik bi sallanma şekli daha da var zaten bu yıla kadar her zman sansa daha pahalıydı ve serinada sonra üretilmiş bir model ben bilmeden serinayı instagrmada gördüğüm için onu alcaktım sonra burdaki annelerden biri uyarmıştı özellkleri konusnda beni çoook memnun kaldım yani demme o ki sansanın eksiği yok fazlası var özellk olarak