Mlkbrn 11 haftalık gebeyim arkadaşlar sabahtan beri çogu zaman kasık agrım oluyor normal bir sizce karnımın alt tarafı ve kasıklarım çok agrıyor
Mlkbrn brkcmr çok sagolun ya adet dönemim gibi kasıklarım karnımın alt tarafı bıçak batıyor sanki bazen 2 taraflı bazen sadece sag taraf oluyor
brkcmr Mlkbrn bende suanda 5+3 günlük hamileyim dayanılmaz kasık ağrisi yaşiyorum biçak batar gibi kasilma tarzında adım atınca batma da oluyo sıcak duş iyi geliyor .
Mlkbrn brkcmr günlük agrılarım dan dolayı duş almak zorunda kalıyorum artık hafifliyor çünkü duş alınca