BusraKc7 38+4 üm kasıklarım 2 gündür ağrıyor . Sancı gibi değil ama vurup gitmiyor bildiğiniz uzun süre ağrıyor yürüyünce bu ağrı artıyor sadece oturmayla geçiyor … doğum çok mı yakın demek yoksa 1 hafta çeker miyim bu ağrıyı ? Bilgisi deneyimi olan ?
Elif8888 BusraKc7 merhaba 36 haftamdan bu yana 39 haftalık olduk benimde öyle düzenli değil adet oluyomş gbi uzun süren ağrılarım oluyo normalmiş düzenli olmasına ve siddetine dikkat et canm
BusraKc7 Elif8888 sancı olmadığı İÇİN doğum başladı mı ne anlamıyorum membran sıyırma yaptıktan sonra başladı bende bu ağrı