Arkadaşlar selamlar,
bir mağdururiyet paylaşımı yapmak istiyorum ,
kapissusubebektulumu Sayfasından kapısüsü, yaptırdım, resimdeki gibi kırık geldi. Kargo yapmış bizim suçumuz değil dediler ve beni engellediler. Hiç bi şekilde hakkını arayamıyor insan, bana da ders olsun, instagramdan alışveriş yapmicam bundan sonra
https://resimyukle.io/r/q9ml7K0rjV