busra1997alpaslan2021 Bana kestirme bebekten dolayı diyorlar sizlerin fikri nedir ben kestirmek istiyorum yada 40ım çıkınca mı kestirsem
Dcle0021 busra1997alpaslan2021 ay benim de saçlarım belimi geçti kestiricem diyorum bana da aynı şeyi söylüyorlar bilemedim 🤷♀️😒
Elifff25 busra1997alpaslan2021 38 haftalığım şuan 2 kere kestirdim🙈 pek inanmıyorum denilenlere Rabbim sağlıcakla doğmayı nasip etsin bebişlerimizi 😍
busra1997alpaslan2021 Dcle0021 benim sutyen hizasında gebelikte uzadı baya eşim kestir diyor o şekilde beğeniyor beni ama kestirme diolar 😞
Fadikb busra1997alpaslan2021 hayır yani saçı makasla kesiyorlar boya gibi kimyasal yok bişey yok ne olabilir ki 🙄
Dcle0021 busra1997alpaslan2021 benim ki uzun seviyor onun da işine geliyor normalde inanamaz böyle şeylere ama işine geldiği içi kestirme bak iyi değilmiş diyor 🤣🤣🤣
cahillesohbetikestim busra1997alpaslan2021 benimde tam tersi sevgiliyken bir kez ona sinirime saçlarımı kesmiştim baya kısa anca uzadı şimdiye kadar şimdi yine kestireyim diyorum sen bilirsin ama ben uzasın istiyorum bir kere benim yüzümden kestin zaten diyo hurafeler inanmaz ama işine geldiği için önüme sunup duruyor beyfendi😁🤷♀️
Sevilss busra1997alpaslan2021 ben ikisinde de kestirdim ne alaka her yer saç oluyor saçma hurafeler başka bir şey değil yani
Hilal1907 busra1997alpaslan2021 bende ayni sorularla kafami cok yordum hurafe ya baska bisey degil kestirdim cok rahatladim 24. Haftadayiz cok sukur.