Gss Selam kızar başlıkta da yazdığı gibi gebelik zehirlenmesi başlangıcı var protein kaçağı varmış 34 haftalığım şuan bu durumu yaşayanlar varmı zehirlenme belirtisi olursa gel dedi doktorum sizce kaç haftaya kadar alırlar bebeği