yamacin_annesi DilekAk 37+3 , 6 gün sonra sezeryan olucam aklım çıkıyo ondan önce gelicek diye 😅 baya bi zorlanmaya başladım artık geceleri uyumak çok zor ..
eylul02 Doğum anına kadar su gelmezse nasıl olacak kızlar 😒sezeryanda ameliyat sırasında mı patlatacaklar çok merak ediyorum
DilekAk eylul02 eğer gününde dolmuşsa normal sezeryon işlemi yapıyorlar. Suyunda orada çıkartılıyrdur
DilekAk tcasl cinsiyeti ne ? Benimki kız allah nasp ederse. Sabırsızlıkla bekliyorum böyle zaman geçmiyo
Papatya011 DilekAk geçen yıl bugün 37+3 tüm nasılda geçmiş zaman şuan doğum gününü bekliyoruz darısı size İnşAllah
DilekAk Selcansahin33 inşallah Selcansahin33 allah kolaylık versin inşallah tez vakitte doğurursun. 🤲🏻
Papatya011 DilekAk normal diye bekliyordum çatı kontrolum filan yapılmışti hatta dogurabilirsin dedi doktorum ama 5.ayindan sonra suyumuz hep azdı son hafta iyice azalmış o yüzden sezeryan ile aldılar
Haticecakirr DilekAk 38+ bende de çok hafif Kasılmalar dışında birşey yok 🤷♀️ Bekliyoruz bakalım suda gelmedi nişan da