ENK ben de 5+6 lık hamileyim tüp bebek tedavisi gördüm öyle kaldım hamile. Ama benim 4+5 ken değerm 144 çıktı. Sizin düşük çıkmış. Ama yine de sınırı aşmışsınız. İki gün sonra tekrar verseydiniz o değer yükselirdi benim 267.23 olmuştu bir buçuk günde. Doktorunuz keseyi göremez çünkü daha çok erken. Ben bu cumartesi bakılıcam altı hafta olmuş olucak hatta 7 ye yakın olucak. Kalp atışı içinde erken. Lekelenme sorunu bende de var. Ama ben sürekli ablam ile irtibat halindeyim. Bu lekelenme 10 hamile kadından 5 inde görünüyor. Kırmızı parlak renk kan gelmediği müddetçe sorun yok. Doktorum bu kahverengi ya da uçuk pembe akıntıyı baz almıyoruz dedi. Canınızı sıkmayın. Evt insan korkuyor ben de korkuyorum. Benim gebelik teşhisinden sonra üç gün kesintisiz devam etti kahve akıntı. Sonra günde iki kez görmeye düştü. Ben her gördüğümde gidip ayaklarımı koltuk başına ya da yatak başına dikip uzanıyorum 30 dk. Ağrı da lekelenmede diniyor. Daha henüz yeni hamileyiz. Kimilerinin bu dokuz ay devam ediyor kimilerinin üç ay. Sabır gerekli ve sakin olmak gerekli. Olmadı doktorunuzsan progestan rica edin. Ben göbekten iğne olanı vuruluyorum başka çeşitleri de var. Su tüketiminize dikkat edin. Bebek henüz yerleşme döneminde. Erken öğrenmişsiniz.
vücut alışmaya çalışıyor.☺️