Gulll07 Dyggfrkn bende 29dayım. Benimde ağrı oluyor sancı giriyor bıçak saplanır gibi. Doktor normal dedi rahim büyüdüğü için olurmus
Zeytinlimon Dyggfrkn 30+3 üm geceleri adet ağrısı gibi ağrım oluyor salı kontrolum var dr a soracağim😭
duygu0693 Kızlar bide bu haftalarda bebiş kiloları nasıl benim şekerim var 1.400 küsür dedi fazla mı sizin nasıl ?
mineciftci905- duygu0693 bugün kontrolüm vardı bizede 1400 gayet uyumlu dedi ağrıda büyümeden kaynaklanır dedi rahim uzunlupuna baktı ağrım var diyince bi sıkıntı görmedi erken doğum gibi vs
Havvamu Bende ayniyim ayni hafta gecen hafta kontrolde doktoruma soyledim normal dedi alttan baski yapiyor acitiyor dedim o hissettigin ayaklari dedi başı yikarda dok durunca bu sekilde agri oluyormus
nslhnyldz Dyggfrkn benimde karnımda sertleşme vardı vajina ağrısıda ara sıra oluyor kaslardan dır dedi magnezyum verdi geçti şükür suda eritilen tabletlerden
Nurcanatila6 Bende 29+5 bende de oluyor.o ağrı ara sıra sertleşme falan bazen csnim gidiyor 🤭 kilosu da iki gün önce muayenem vardi 1.600