Susuuuu Sibell0658 kesinlikle asya lina harika bu gebeliğim kız olsaydı asya lina koyacaktımmmm çok hos ve zarifff
Sibell0658 Ysmmmnn gerçekten mi yaaa bende bir türlü Asya’yı kabul edemiyorum eşim Asya deyip duruyor 😂😂
Sibell0658 Cerenmete_ Ama tek isim istemiyorum böyle kısa isimleri ek olarak istoyoeum Soy ismimiz de 4 harf ☺️☺️
Pinar2253 Sibell0658 aymira tekli güzel isim ama ASYA lina kulağa dile güzel geldi o yüzden sen içinden geçen neyse onu koy ben öle yapıyorum kızcem Talya adel olucak kalp ne isterse o olur ☺️