Kızlar bugün itibariyle 36. Haftalık oldum. Bugün randevum vardı gittim. Geçen hafta bebeğin boynunda kordon dolanması vardı doktor dedi çok aşağıda olduğu için bir şey diyemem ama yakın takipte kalalım. Onun yanı sıra dedi suyu istediğim gibi değil yani suyunda azalma varmış 🤦🤦 her hafta gittiğimde bişey çıkıyor. Suyunda azalma olupta bekletilen var mı veya doktor ne dedi❗❗❗❗