Merhaba tecrübe anneler
12 haftalik hamileyim
bebegim ıyı ama sorunum var
plasenta ayrilmiş ilac kullaniyorum ama cok zor ilerliyor doktor diyor tehliyesi var cocuk düşe bilir ben bu duruma cok üzülüyorum bu benim ilk bebeğim 🥺
dua edin bana allah rizasi için veya yardim edin nasil ıyıleşirim bebegimi kaybetmek istemiyorum 🥺🥺