Bugün biraz iş yaptım hemen kasıklarıma ağrı girdi. Ayağa kalkınca aşağı doğru basınç oluyor. Bide bebeğim birkaç saattir aşırı hareketli karnımdan çıkcak sanki bu kasılma demek mi oluyor bi acile gitmeli miyim gidersem vajinal muayene ederler mi hemen. Erken doğurursm diye çok korkuyorum.