Selam kizlar.1 haftadir tansiyonum 140/80 enmiyor.doktor tansiyon yukselmesine sebeb olan her birweyden test yapdirdi bi sorun cikmadi ilaclar yazdi kullandigim halda enmiyor.benim gibi olan varmi?cok korkuyorum tansiyon yuksekliyi ile saglikli bebeyini kucagina alan oldumu?