dakpinar- annem de ne zaman buraya bi daha gelmeyelim aman aman dese, babamın tayini gelmem dediği yere çıktı. İstanbul’u asla istemezdi. Bildiğin İstanbullu olduk 😝 kardeşim de ben de burdayız. Emekli olunca buraya yerleşicek gibiler. İnşallah bişey olmaz, kötü düşünmeyin 😊🙏🏻