Arkadaşlar merhaba , ben doğuda mahrumiyet bölgesine atanmıştım 4 sene önce , babam ve annem ile gelmıstik yollar öle kötü olduğum yer öyle kötüydü ki neyse ailem beni bırakıp gittikten sonra babam yolda kendi kendine yollara korkup üzülüp , Allahım bir daha buralara getirmeyi nasip etme demiş. Neyse şimdi hamileyim çok şükür , doğumum bulunduğum yerde olmayacak Malatya’da olacak(kayınvalidemlerde) annem babam inşallah oraya gelecek fakat ben sonra bulunduğum yere onlar da gelsin istiyorum fakat babam böyle bır şey söylemiş. Allah’a söyledıgımız söyler ile ilgili aşırı takıntılıyım dikkat ederim , babamın bu cümlesi yemin , tövbe yerine mi geçiyor yani ne yapması gerekiyor , çünkü buraya gelmek istiyorlar , ama ben bunu taktım Allah korusun bır şey olur diye korkuyorum , yemin bozar gibi orucu tutup ya da para vermesi mi gerekır ne gerekiyorsa yapacak ta ne yapmamız gerek onu bilmiyoruz 🥺