Kızlar bende siğil yok ama eşimde vardı. Tedavi oldu geçti aylardır çıkmadı. Ben de test yaptım negatif çıktı. Ama eşim ısrarla riske atmayalım sezeryan ol diye ısrar ediyor. Ben normal doğum istiyorum zaten ilki normal bu ikinci. Sizin fikriniz var mı. Yine de risk olur mu ki🤦🏼♀️