Gmzr Merhabalar 20.haftadayım doktorum biontech ası olmamı onerdi ama daha onceden gebelıkte kayıplarım var bıraz korkuyorum mecbur olucam. Aşı olanlar sizler kacıncı haftada aşı oldunuz yaşadıgınız etkıler nelerdır yada etrafınızda duydugunuz hamıle aşısıyla ilgili neler var paylaşırmısınız?
Ezzo Gmzr ben de 22. Haftada oldum hiç bir rahatsızlık hissetmedim. Virüs bulaşması durumu çok daha riskli geldi bana doktorunuz da önerdi ise olmanızda yarar var.
Suheyla83 Gmzr merhaba benimde daha önce 3 kaybım oldu benimde doktorum biontech aşısı olmamı önerdi ve ben 2 dozumu oldum 6 aylıkken şimdi 9 aylığım ve hamdolsun iyiyim covit olmak aşıdan daha kötüdür emin olun doktorum agır geçirirsin covit olursan demişdi çünkü ilaçda kullanamıyorsunuz
gunesveguney Gmzr 18. Haftada ilk dozu 22. Haftada falan da 2. Doz biontech oldum hiçbir yan etki yaşamadım astım hastasıyım çok fazla üzerinde durmamak lazım düşündükçe odaya takıyor insan kolum bile ağrımadı benim
Gmzr Ezzo bende olucam ama olanlar bır sorun yaşadımı nasıl geçti onu ogrenmek istiyorum teşekkurler🙏🏻
Deryaasn Ben asi oldugumda yaklasik 2 haftalik falan hamileymisim sinovac olmustum,keske biontech olsaydin demisti kadin dogumcum daha cok koruyor demisti suan 9 haftaligim tabi ilerdeki etkilerini bilemeyiz ins birsey olmaz suan bir sikinti yok
Gmzr Deryaasn demekki hamıle oldugunuzu bılmeden ası olmussunuz umarım hiç bir etki yaşamazsız bebegınıze sag saglım kavusursunuz
Aybiketopal Gmzr 14 ve 17. Haftamda biontech oldum kol ağrısı dışında bı etkisi olmadı bebekte bende iyiyiz şükür