Kuzucukmoms Kızlar sancı odaları nasıl tek kişilik odalarda çekiyoruz sancımızı yoksa diğer hastalarla mı çekiyoruz sancıyı bide eğer tek kişilik odalarda çekiyosak sancı çekme anında refakatçi yanımızda kalabiliyomu
Kubraacunman Kuzucukmoms 1 ay once orda sezeryan ile dogum yaptim normal dogum hakknda bilgim yok. Ustte kalsin dye yaziyorum 🙃
Ayku6138 Kuzucukmoms Bende şehir hastanesine gidiyorum canım çok merak ediyordum bu konuyu bekleyeyim ☺️🤲
Kubraacunman ayazinannesi0617 bana Denk gelen tek kisilikti ama cift kisilik odalarda mevcur. Yogunluga gore degisiyormus
balbocegim27 Mugeeeee sezeryana nasıl karar verdiler kaçıncı haftada oldunuz genelde normal doğum diyolar
Mugeeeee balbocegim27 benim bebeğim makat gelisli bir bebek olduğu. İçin sezeryan olmak zorunda kaldım gün felanda vermediler suyum gelince gittim ve doğumum gerceklesti
Mugeeeee Isimsiz66 canım yeni gördüm sezeryanim çok güzel geçti doktorlar ve hemşireler felan çok ilgiliydi çocuk doktoru.cok ilgiliydi iki kişilik odada kaldım ben refakatci sezeryanda alıyorlar normalde almıyorlar eğer eşiniz yaninizda kalıyorsa tek kişilik oda veriyorlar
Kuzucukmoms Ayku6138 bugün başka birisinin postunu okudum şehir hastanesinde doğum yapmış sancı anında refakatçi vardı demişti inşallah bizdede alırlar insan o an yanında birini görmeyi çok istiyo ihtiyacı oluyo☺️
Ayku6138 Kuzucukmoms benim canımda çok tatlıdır kan alırken bile hastaneye yıkıyorum o an yanımda biri olmazda çok kötü olurum herhalde özeller ateş pahası gidilecek gibi değil napalım bacım 😕
Kuzucukmoms Ayku6138 evet maalesef tek bi doğuma 7 bin istiyolar aynı acı aynı sancı sonuçta o kadar paraya bebeğe neler neler alınır
Mugeeeee GamzeGoktas odaya bebegimle beraber gectim çabuk toparlandım b n 1haftaliktim herşeyimi yapabiliyordum bı kaç gün zorlandım sonra herşeyi kendim yaptim