Bilinmezinannesi İlk doğum yapınca göğse soğan sürülünce çocuk çabuk emer diyorlar böyle bir şey var mı deneyen var mı
Tugba_blg1 Bilinmezinannesi bende ablamdan duymuştum bunu 3 çocuğu var hepsınde de yapmış ve hiç de yara falan olmadı demişti şimdi aynı haftalarda hamileyiz ikimizde yine yapıcam demişti banada seninde aklında bulunsun istersen bi dene demişti ben denemeyi düşünüyorum açıkçası😁
Birprensbirprensessss Bilinmezinannesi çocuğun emmesi konusunda bişey diyemem ama ben 3bucuk yıl kadın doğum servisinde çalıştım doğum yapan hemen hemen herkese Daha bebek hiç emmeden yanındaki refekatci teyzeler soğanı ikiye kesip orta kısmını göğsüne sürüyordu antibiyotik özelliği olduğu için yara olmuyormus eskiden beri uygulanirmis ben ilk dogumumda çantama koymayı unuttum 40 gün göğüs yaram iyilesmedi ve ben sütu sağıp çocuğa içirmek zorunda kaldım. Şimdi 39haftalik hamileyim soğanı koydum bu sefer çantaya. Ayriyeten iki aydır iki günde bir lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum ama soğanı da deneyeceğim kaybedecek bişey yok sonuçta inşallah faydası olacağına da inanıyorum yara gerçekten çok zor
Bsrakya Afifem46 iyi olmus muydu benim de yara göğüs uçlarım napsam geçmiyor soğanı ikiye bölüp oraya koydunuz sabaha kadar bekledi mi yoksa suyunu sürüp çektiniz mi birde bebek emerken soğan kokusundan tiksinmedi mi
Tugba_blg1 Birprensbirprensessss bende katılıyorum açıkçası sana çantama koyucam ve yani. Ablam demişti sen bi dene sonra bana dua edeceksin diye😂
Tugba_blg1 Mesela bi arkadaşımda götürü yara olmasın diye kendi tükmüğünü sörmüş göğsüne ve hiç yara falan olmadı demişti ona da bi ebe söylemiş. Tabi kişiden kişiye değişebiliyor😁
Afifem46 Bsrakya evet dayanamıyordum artık ağrısına kanar gibi olmuştu , öğlen göğsüme kapatmıştım soğanı kızımı emzirip tekrar soğanı kapatıyodum akşama kadar durdu sabaha bişey kalmamıştı, bebeğim hiç tiksinmedi normal emmişti yine