Beyza_07 Gebelik şekeri erken doğum nedenlerinden biri ( böyle dedim diye korkmayın ufakta olsa bir neden )çünkü amniyon sıvısı aslında bebeğinizin idrarı , bebek devamlı idrarını yapıp tekrar içiyor eğer o su fazla olursa bu bebek için pek iyi bir şey değil. O yüzden bol su içmeye devam ama şeker ve hamurişinden uzak durmaya çalışın … Biliyorum onlardan uzak durmak zor 😅 ama bebiş için