Türkiye hastanesinde ben doğdum 28 yıl önce, benden hemen sonra beşer gün arayla 2 kuzenim doğdu, 20 yıl önce küçük kuzenim doğdu. 7 ve 3 yıl öncede yeğenlerim doğdu😀 karşıya taşınmasam bende türkiye hastanesinde doğururdum. İki yeğenimi de nihal hanım doğurttu hala duruyosa.. Biz yıllardır türkiye de doğduk doğurttuk 🤣