Bahar_kzlrmk00 Ilayda08 ben 2 takım aldım ve yeterli olacağını düşünüyorum ama 3 de ideal olabilir evde varsa evden de koyabilirsiniz sonucta bir takım okadr da uygun birşey değil
Durunas Ilayda08 Üstü bilmem ama bol bol alt almanızı tavsiye ederim kanama çok oluyo dogumdan sonra depent ten sürekli úzerime çıkmıştı
Prensesiminyolculugu Tgbkrm-21 bende iki tane normal pijama takımı aldım gayet yeterli sonrasında da kullanılır lohusa pijamasinin adı var sadece
Tgbkrm-21 Busexxx dimi bencede ona vereceğim o kadar parayı çocuğumun diğer ihtiyaçlarını görürüm bide sonradan giyeceğim bisey olsa gam yemiycem ama kimse giymiyor lohusa pijamasini evde falan
Tgbkrm-21 Prensesiminyolculugu acikcasi pandemi olmasa neyse hastaneye de gelen giden olmayacağı için virüsten dolayi bende böyle tercih edicem teşekkür ederim 🥰
Prensesiminyolculugu Tgbkrm-21 Aynen öyle bak sana aldiklarimi da atayım fikir olur ☺️ 
Tgbkrm-21 Prensesiminyolculugu gerçekten çok hoşmuş benimde baktiklarim hep bu modelden sadece rengi pembe bakıyorum kiz olduğu için 😬🥰 bide nerden aldiniz acaba fiyatı falan ne kadsr 🙈
Alka Ilayda08 ben de 3 tane aldım canım hastaneye giderkende elbise gibi bişe giycem sürekli muayene felan ediyorlar ya alttan 😂
Alka Ilayda08 bide canım indirimden pentiden aldım. Çok güzeller düğmeli felan. Bakabilirsin ordan. Büyük beden al bol bol rahat rahat giy.