Minicik bebeği yalnız bırakıp sırf oda merakına mobilya ile doldurmayın evi, kusması var boğulma riski var dibinizden ayrılmıyor ki, hatta yataktan kalkıp diğer odaya gitmek ameliyatlı haldeyken imkansız, mecbur yanında uyuyor, on dakika da bir emzirdigini de düşünürsek ne zaman odasında yatacak, ha durumun vardır hevesin tabiki alırsın ama orta halli bir aile için gereksiz 2-3 yaşına gelince yatak almak gerekiyor