Merhaba arkadaşlar yakın zamanda hamidiye etfalin çayırbaşı binasında doğum yapan varmı ? 35+2 oldum ilk kez iki hafta önce gittim plasenta previa oldugum için perinatoloji inceledi pazartesi tekrar randevum var doktor iyiydi memmun kaldım ama doğum yapanlarda bilgi verebilirmi🤲🏻😊