yarmagul Kızlar organik boya markaları neler ? Ve boyayan varmı dibim uzadıkça uzadık kendimi kötü hissediyorum
Gunesim1_ yarmagul ben araştırdım baya 37. Haftaya girdim doğuma boyayım diye. Watsons da satılan bio magic marka boyalara organik diyorlar bende daha boyamadım ama onu alacağım
yarmagul Gunesim1_ evet herkes bu markayı söylemiş baya takıntılıyım malesef saç konusunda doğumu bekleyemicem😀
gokcekocyigit07 Diğer gebeliğimde de bunda da kullandım, Watsons’dan Biomagic aldım, normalde de astım olduğu için hep alıyorum 👍
Gizemin-minnakI @gokcekocyigit07 kokusuz mu acaba ? Bir de ilk gebeliğim hurafelere inanmıyorum ama emin de olamıyorumm😂 saçınızı kestiniz mi önceki gebeliğinizde.
gokcekocyigit07 Gizemin-minnakI kokusuz evet, diğer türlü olsa kullanamam zaten, hiç bir hurafeye inanmıyorum, kestim bunda, ömrü veren Allah, tabi yine de siz bilirsiniz 🤗
Gizemin-minnakI @yarmagul kuaföre sordum . Düz boya organikmiş 400 TL dedi 😂 o yüzden bende merak ediyorum ama bildiğim kadarıyla kokusuz olması önemliymiş.
yarmagul Gizemin-minnakI çok para istiyolar bide akıyo yani çok iyi bi kuaföre sordum aktığı için organik yapmıyoruz dedi kendim alır boyarım en azından aksada tekrar tekrar boyarım
Gizemin-minnakI @gokcekocyigit07 teşekkür ederim. Evet öyle tabikide . Ama beni büyükler çok korkuttu 😂bende inşallah 20. Haftamı bitirdikten sonra boyayıp kestircem. 💕