Kahvekokusuu1 Kızlar kordonda bir damarın eksik olması normal doğuma engel mi yaşayanlar cevap verebilir mi 🤔
boncukbiranne Kahvekokusuu1 Canım benimde tek arter bir sıkıntı olmaz dedi sadece beslenmesinde problem olabilir demişti doğuma engel olmaz demişlerdi
Dendikoo Kahvekokusuu1 benim ilk gebeligimde tek arterdi ikinciye hamileyim oda tek arter. Ilk doğumum normal oldu tek arter doğum sekkidne önemli değil ama bebegin gelişimi önemli olan yakın takip gerekiyor. Ayda bir perinatolog muayene ediyor. Saglimla kucaginiza alin 🙏
Bbbkkk Kahvekokusuu1 benim de tek arter dr gelişim geriliği olur dedi ama çok şükür bende bi sıkıntı yok 33 jaftalığız boyu kilosu haftasıyla uyumlu bende normal istiyorum tek arter olması normal doğuma engel değil eğer farklı bir sorun yoksa
Kahvekokusuu1 boncukbiranne benimkinde gelişim geriliği başladı genelde doktorlar bebek strese girmesin diye sezaryen öneriyormuş bende çok kararsızım
boncukbiranne Kahvekokusuu1 malesef bizde de gelişim geriligi var 3 haftaydi en son geçen hafta normal dediler ama benimkinde başka sorunlar olduğu için olabilir diye de düşünüyorlar
Kahvekokusuu1 Dendikoo benimde doktorum yakın takip etti 38 haftalığım 3 hafta geride normal doğumdan korkuyorum o yüzden
Kahvekokusuu1 Bbbkkk benimde 35 ten sonra geriledi doktorum net bişey söylemedi ama okuduklarım hep sezaryene yönelik oluyor hakkımızda hayırlısı olsun
Mikmikbuk Kuzum benim yeğende tek arterliydi. Tabi bir kaç olumsuz ihtimal var onlarda çaresi olan şeyler. Benim yeğende bir sorun olmadı çok şükür inşallah sende de olmaz takma kafaya bolca dua et. Bu arada sezeryan oldu bu nedenle annesi
Kahvekokusuu1 Mikmikbuk canım çok teşekkür ederim cevabın için en uygunu sezaryen sanırım sağlıkla doğsun da farketmez