Dün gece sabaha karşı 2saat falan düzenli sancılarım vardı 5dk aralıklarla aşırı mide bulantım başladı o esnada da dedim heralde doguruyorum geliyor sonra biraz rahatlamıştım heralde uyumuşum sabah kalktım bu seferde afedersiniz 3 4 kere falan büyük tuvaletime çıktım ama sancılarım duzensizlesti mide bulantım hala devam ediyor ilk defa bu kadar düzenli sancı yaşadık şuan hala var ama düzensiz bı şekilde sizce geliyormu gelmekte olan valla çok heyecanlıyım ilk oluncada çok anlayamıyorum noldugunu.