ogretmen_anneee Canım aşırı derece de çemen istiyordu babamda Kayseri’den getirmiş şansıma oturdum biraz yedim hala ve hala olsa yerim ama internetten bi arattım çemen otu hamilelere zararlı diyor 😞 yiyen oldu mu gebeliğinde 😞
elftrndmrci ogretmen_anneee hurmada doğumu başlatıyomuş. Benim annem bana hamileyken 5 ay yemiş şansa mı yaşıyorum🙈 internetten bakıp içinizi daraltmayın. Canınız cekmiş azcık yemişsiniz. Kötü düşünmeyin. Kendinizde bi rahatsızlık hissediyomusunuz?
ogretmen_anneee elftrndmrci yok valla çok şükür iyiyim hatta aklım hala çemen de okadar istiyordu ki canım sanki kıtlıktan çıkmışım kimseler bana yemek vermemiş gibiydim😂işte sonra görünce nasıl tedirgin oldum anlatamam vicdan azabı başladı keske yemeseydim diye Kusciviltisi sizde mi yediniz canım ??
elftrndmrci ogretmen_anneee yemeyince de bebeğin bi tarafı eksik olur derler🙈🙈 valla derler de derler hiç takılmayın herşeyin kararında olduğu sürece sorun olmaz diye düşünüyorum☺️