incikinannesi Kızlar sabahta yazdım kimse dönmedi. Serklaj olucam doktor hastane arıyorum yardımcı olurmusunuz nerde oldunuz? Perinatolog da mı
Esrakin incikinannesi gebze yüzyıl hastanesinde olmustum muaneye gittim kendi doktorum yapti serklaji
asude456 incikinannesi okan üniversitesi hastanesi prof dr eray çalışkan , instadan ve googleden arastirabilirsiniz , serklaj basit görunen aslinda çok çok zor bir işlem , devletteki doktorlar dahi onu önermisti bana bu konuda ustune yok .
incikinannesi Esrakin hımmm anladım canım sağ salim doğsunlar da önemli değil Gebze bize çok uzak ya bende özel doktora gidiyordum ama doktorum ben yapamam perinatoloğa gitmeni tavsiye etti de bayan doktor önceligim