Merhaba arkadaşlar. 24 haftalık hamileyim. 1 haftadır hafif hasta gibiydim. Koku kaybım olunca test yaptırdım ve pozitif çıktım. Bugün görüntülü muayene oldum ve kadın doğum doktoru oksapar kan sulandırıcı yazdı. Kendi doktorumda kullanmamda sorun görmedi. Aranızda kullanan var mı ? Yan etki oluyor mu ? Ve nasıl kullanıyorsunuz?