Kızlar 31+2 haftalık olduk,fakat son birkaç gündür yürürken karnımın sağ tarafında sertleşme oluyor böyle hafif bir kramp gibi birşey oluyor anlamlandıramadığım.Bebeğimin hareketlerinide orada hissediyorum acaba onunla alakalı mı yoksa sancı mı ilk gebelik olduğu için merak ediyorum yaşayan var mı benim gibi,sabit durunca geçiyor sadece yürürken var