Progestan kullanıyorum ama sürekli değil, doktor ağrıların oldukça fitil olarak al demişti. Alıyorum ama yine de sancılarım oluyor ve bebek bir tarafa yığılıyor ve sanki o sıra kasıklarım patlayacakmış gibi ağrıyor. Birde yolda yürürken de kasıklarımda ağrı oluyor,diyorum sanki çıktı çıkacak bu kız o kadar rahim ağzında gibi hissediyorum. Birde iki gündür aşırı derece de wc oluyor çok afedersiniz büyük abdest için,günde 10 defa oluyurdur normal mi ya bu?? Bir sancı giriyor ve direk zor atıyorum kendimi tuvalete??