ayazinannesi_123 Mraba kızlar ben 37+0haftalik hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı doktor bebeğin iki hafta geriden geliyor dedi ve kilosu biraz az dedi sizce bebeğe kilo aldırabilmem için ne yemem gerekiyor yardım edin lütfen 🙏🙏
2cucukanasi ayazinannesi_123 burda muz ve süt diyen anneler okumuştum ama hiç denemediğim için kesin birşey söyleyemem
bebegimizibekliyoruz1 ayazinannesi_123 muz süt kaşar peyniri demişlerdi bana sütü nesquikle içebiliyorum ben de
Essraanil ayazinannesi_123 canım yorumlaro okuamadım yazam varmı bilmiyorım ama cheddar peyniri güzel kilo aldırıyormuş
lavininannesii ayazinannesi_123 bende 38 haftalığım. Doktor bebeğimin kilosunun düşük olduğunu söyledi burda post açtım bende. Keçiboynuzu özü içerek bebeğe kısa sürede kilo aldırmış biri bende aktardan aldım içmeye başladım bakalım. Belki denemek istersin🙏🏻
Jdjdjdjk ayazinannesi_123 kaşar muz et süt yumurta genelde protein ağırlıklı beslenmeye dikkat edin ben her gün proteinli süt içiyorum
Jdjdjdjk ayazinannesi_123 o zaman yoğurt yiyin bol bol peynir yiyin yumurta kaşar gibi neden yemiyorsunuz sevmiyor musunuz