32+3 günlük gebeyim bu sabah belimden kalçama adet sancisi givi bir sancı yayıldı çok aldırış etmedim daha sonra belimin tam ortasından her iki yana doğru bir ağrı girdi tarif edemiyorum acısını . Canım acıdı resmen 5 dakika kadar sürdü . Akşam üstü tekrar bu tarz bir ağrı girdi bu zamana kadar hiç olmamıştı. Korkmalı miyim bir zararı olur mu bu ağrıların erken doğum vs. Daha dün doktora gittim nstde bir sorun yoktu 🙄