Ebrar61_ merhaba Mart 20 gibi dogumum var ancak.cinsiyeti ögrenmemize daha var. bnm.gibi olup.erken cinsiyet ögrenen var mi ? biraz fazla heyecanliyiz da 😍
gldn065807 Ebrar61_ benimde martin 25 30 gibi inşallah ben pazartesi doktoruma sorucam bakalım bisey diyecekmi
2cucukanasi Ebrar61_ benimde 27 Mart görünüyor ama sezaryen olacağım için Mart başı olur muhtemelen 🤗 ilk gebeliğim de 12.haftada cinsiyet tahmini almıştım doğru çıkmıştı 16.haftada netleşti bunda bakalım ne zaman öğreniriz
DeryaYlmz Ebrar61_ benimde 22 Mart görünüyor ama değişebilir tabi 🙂 salı günü gittim doktorum erkek dedi 10 gün sonra daha net belli olur dedi bakalım 17 sinde randevumuz var 😊
Defne74 Ebrar61_ benimde martın ortasında dogum olacak gibi erken gelmezse tabi kız diye tahminim bi kızım var ikincide öyle olacak gibi hissediyorum
Ebrar61_ DeryaYlmz hayirlisi bakalim erkek deyince sonuc pek degismiyorda. bnm oglum oldugu icin kız istiyorum.😍
DeryaYlmz Ebrar61_ benim için farketmiyordu sağlıklı olsun da rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah ☺️
Mlkbrn Allah nasip ederse 29 mart da benim dogum gözüküyor doktorum kemik yapısı kıza benziyor dedi dogru mu acaba blmyorum hiç
FDK2835 Ebrar61_ nasipse bizim de 17 mart görünüyor🤲😇 ikili taramaya girdik ama arkası dönüktü. Maalesef doktorumuz tahminde bulunamadı. 2 hafta sonra kontrolüm var bakalım öğrenebilecek miyiz🙈 13+1
Durununannesi46 Ebrar61_ bizim de 26 Mart görünüyor 😊 10+6da gittiğimde tahminim erkek dedi doktor ama değişir mi bilemem 😊😊
SekerAnne Ebrar61_ 13-1 olduk geçen hafta gittim maalesef secde pozisyonunda idi hiçbir şeyini göstermesi sadece elini gördük ☺️Alttan bakayım mı dedi istemedim .Haftaya tekrar çağırdı
SekerAnne Ebrar61_ hayırlı olan olsun inş hakkınızda , benim 2. Gebeliğim oğlum var , kız olsun isteyen çok bende de😄 ben de şu an bir his yok bazıları hisseder ya