MMmerve_ Ayca0909 avıcennada ıkı arkadasım dogum yapmıstı ama baya oldu ben vıtal hospıtalde yapmıstım ılkını sımdı ikincisinde orda yapıcam
MMmerve_ Ayca0909 hayırlısı olsun bende sezeryan oldum kordon dolandı ıkı kez bebegımın Boynuna suyumda azalmıs ıkıncısıde mecbur sezeryan olcak