Aslinur Elisaceren ilk dozda kol agrısı ve uyku yapti 2.dozda suana kadar hiç birşey yaşamadim. Saat 11 gibi oldum inş hiç etki olmadan geçer. 2.dozdan endişeliydim açıkçasi
adrmz54 Nermin99 açıkçası doktora gitmedim çünkü kız kardeşim ve babam pozitif bende temaslı olduğum için karantinadayim..tat koku kaybim gitti ve hafif sırt ağrım var..ilaç kullanmadığımız için suanlik evde ıhlamur bal limon yapıp içiyorum..c vitamini içiyorum bol bol meyve yiyorum..eğer kotulesirsem gidicem
Eslemkusun_annesi Doktorum 21.haftada yaptır dedi ilk dozu oyle yaptirdik suan 25 haftaligim 2.dozu dün oldum bu arada aşı biontech ilk dozda kolumda hafif ağrı oldu 3 günde geçti suan yine kolda ağrı var ve baş ağrısı başka bir etki suanlık yok…