Gzmhsyn 1 ay sonraya randevu aldım nasıl oluyor kızlar aç yada tok mu gidiliyor çok mu uzun sürüyor şimdiden merak içindeyim bana bilgi verin
Yagmur00 Gzmhsyn canım tok git canım hatta cikolata falan ye cok keyifli gecıyor canım 45 dakka kaldım herseyine bakıyorlar canım a dan z kadar canım ben cok mutlu olmustum
2melekannesi_ Gzmhsyn normal ultrasondan farkı yok cihazlar daha gelişmiş sadece tok karnına giderseniz bebeğin pozisyonu daha iyi olur hareket eder güzel görüntü alır doktor 20-40 dk arası sürüyor
bebegimizibekliyoruz1 Gzmhsyn bazı devlet hastanelerindd 10 dk sürüyor ben özele gittim 40 dk bakıldı eline ayağına kafasına kalp odacığından tut beyin kısımlarına kadar bakılıyor tok git ve girmeden çikolata meyve suyu falan iç hareketli olsun bebiş