Kızlar 31. Haftamin ilk gunu kan uyuşmazlığı iğnesi olacam inşallah. Doktorum burda değildi geldiğimde oluruz falan dedi. Pazartesi günü olacam benim bildiğim 28. Haftada olunuyor. 30-31 e uzadı bı sıkıntı oluyor mu ? Bu haftalar da iğne olan var mı acaba ??