FatmaDalCevik kuzum daha çok küçük bebiş. Bazen hissetmemen normal bence. Bende 33 haftalık hamileyim bazen ben bile hissetmeyip endişe ediyorum. Seni de çok iyi anlıyorum bende ikizlerimi kaybettim bu ikici gebeliğim. En ufak bişey de korkuyorum. Ama içini rahat tut, evin de varsa tatlı biseyler ye. Sırt üstü uzan biraz. Ve korkma bebek en ufak şeyi bile hisseder ❣