Umut_Umay Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım henüz 4 haftalık hamileyim troidim 6 çıktı beyin gelişimi için çok önemliymiş ilacını aldim ama etki süresi ne kadar olur dusurebilirmiyim hemen bilmiyorum benim gibi olan annişler desteğinize ihtiyacım var 🙁
Clkha Umut_Umay Bende 4 yıldır falan varr . 2 yıllık evliyim ilk bebegim olcak degerlerim sürekli kontrol ediliıyor mecburen. Doktorun verdgı ilacı her gün aksatmadan kullanmalısın. İyotlu tuz kullan yemeklerde . Arastır netten işte beslenme önemli çünki tiroidde
gamzosgamzos Umut_Umay ilk gebeligimdede vardı her ay duzenli doktora gidiyordum ilacın dozunu degerlere gore ayarliyordu 2.gebeligim 8+2 yiz yine yuksek malesef 4.haftada yuksek oldugunu ogrendim hemen dahiliye doktoruna gittim ilac baslatti carsamba yine gidecegim inşaAllah
marbling10 Umut_Umay hemen düşer, günlük bir ilaç. Sentetik takviye tiroid hormonu olur kendisi. Eksikliği hemen kapatır dozu doğru verildiyse. Hemen sabah aç karna içip en az yarım saat yemek yemeyin
Umut_Umay Clkha hepsine baktım ama birinin doğru dediği başka bi sayfa da yanlış çıkıyor ne yiyeceğimizi de şaşırdık malesef
Umut_Umay gamzosgamzos aynıyız seninle insallah sağ salim kucağımıza alırız senin değerin kaçtı bu arada
Cemtur Umut_Umay merhaba, bende eutrox 50 ile başladım 75 e çıktık iyi şu an troidim normale düştü ama ilacın günlük etkisi olduğundan doğuma kadar kullanmam gerektiği söylendi. Yani ilacın etkisi günlük oluyormuş
poyrazinannesi3547 Umut_Umay benmde 6 haftalıkken 8 di tsh malesef sonra ilâcı kullandm 50 mg 5.67 indi sonra 75 verdiler 2.55 indi 5 aylık olunca anxa düzene girdi benim
Minicikim Selam. Bende de tiroidin türü olan haşimato vardı anti tpo 280den 250ye düştü 2,5 aydır ilaç kullanıyorum zaten. Miniğim henüz 4 haftalık inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza
Umut_Umay Minicikim insallah canim kafama çok takıldı herseyi araştırmaya başladım artık bugün keseyi gördük ama sevinemedim bile😔
Umut_Umay Minicikim insallah canim ilk gebeliğim olacak benimde 7 aydır onun için hormon ilaçları kullandim çok şükür nasip oldu geldi şimdide bu cikti Rabbım daha başka şeyler vermesin insallah
Minicikim Umut_Umay sevincini yarım bırakma ne kadar güzel keseyi görmüşsünüz. Birkaç hafta sonra kalp atışı cinsiyeti derken çok daha güzel haberleri paylaşıcaz burada inşallah. Sen içini ferah tut Rabbim dualarımızı karşılıksız bırakmaz. Hamilelikte en önemli şey bizlerin stres yapmaması. Tiroid düzenli takipte hamilelikte sorunsuz seyrediyo genelde. Annem hemşire olduğu için benim tiroidden yana içim biraz daha rahat. Bu zamanların tadını çıkarmaya bak🥰
Clkha Umut_Umay Doktorun verdiği ilacı düzenli olarak kullansan düzelir zaten hormon hapı o . Sabah aç karnına yarım saat önce kullanmak gerekli
Fulya01 Umut_Umay dusurursun canim canını sıkma levatorun kullan dahiliye doktoruna git o sana yazar 100 mg olanı kullanirsin büyük ihtimal
Umut_Umay Fulya01 100 mg ağır olur dedi dogum uzmanı endokrin uzmanına gidicem 20 sinde nasip olursa izindeymis kendisi suanlik kadin dogum doktorum 75 önerdi
Umut_Umay Fulya01 ben şundan korkuyorum 4 ve 11 hafta aralığında beyin olusuyormus ve bu troid sıkıntısından dolayı engelleniyormus hakkımızda hayırlısı olsun kızlar Rabbım meleklerini onların yanından eksik etmesin insallah
Fulya01 Umut_Umay canim korkma bende troid hastasıyım badem ceviz yermisin günlük korkma olmaz canim olsa benim ki olurdu 17 diydi çocuğun bile olmaz dedilerdi suanda 1.5 değeri korkma canim 100 mg levatron kullan dedigimi yap sabah aç karnına yarım saat sonra kahvaltını yap birsey kalmaz duser can sıkılınca daha çok yükseliyor
Expecting Umut_Umay hic hatirlamiyorum kac cikti ama iki hafta sonra kontrol tahlil yapilacak tekrar. Ona gore ayarlama yapilacak.