Bende aynı durumdayım 39+3 teyiz sıfır açıklık sıfır sancı ama benim doktorum suni sancıyla doğum başlatmıyorum ben beklicez ne zaman gelirse dedi. İlk defa duydum bende 40+ larda suniyle başlatacak diye ümitleniyordum. Kapalı bi yeri zorla açmaya çalışırsak 6 7 cm’den sonra bebek strese girip sezaryene dönüyor her türlü boşuna o acıyı çektirmeye gerek yok sana dedi. Baktık kilosu yükseliyor hertürlü sezaryen olacaksın zaten dedi kafam çok karışık çünkü 3700 kilosu bir hafta sonra 4000 kg olabilir. Napıcağımı bilemiyorum bi yandan bekleme direk gir sezaryene diyorum bi yandan bekle normal şansı ver diyorum akıl verin kızlar 😔