Arkadaşlar 19haftalik oldum. Yanağımda şişlik var ve iç kısmında yara var antibiyotik kullandım geçmedi. Dis doktorm 20lik dişin gömülü hem alt hem üst doktorunun izni olursa o dişi çekmemiz lzm dedi yani yaracaklar dişi çekecekler doktorum izin verirse ama anestezi ne kadar uygulansa da o acı hissediliyor eşim oldu çok çekti. E bide hamileyim karnımdaki çocuğun ne suçu var diyorum ona zarar gelir diye çok korkuyorum ama bazen böyle ağzıma kaşık sokamiyorm o derece acıyo çok çaresiz kaldım lütfen fikir verin bana😔